Trött son och trött sambo!

Jag är också trött för den delen.
Klev upp strax innan 7 imorrse för att hinna med mig själv innan jag skulle ta upp Oliver .
Och det blir samma tid imorgon .
Men sedan är jag ledig i helgen och då blir det ju julbord m.m :-)
Undra vad man ska ha på sig ;D

Joel tog svininfluensa sprutan idag och han kände sig konstig och gick ner och la sig och sov.
Oliver har precis nattats han också så nu sitter jag här uppe i min ensamhet.
Eller jag har ju Thea iof ! :-)

Innan jag skulle natta Oliver så har han fått tag på min väska och i den så hade jag förpackade chokladbollar,
som jag hade med på jobbet.
Och vem tar inte dom?
Jo Oliver sitter och trycker i sig dom :P
Han satt under köksbordet och slängde i sig det han, han med.
Jag förstår inte hur han lyckas ibland alltså.
Dom var ju förpackade ?
Och väskan låg på bordet.
Ja han är helt otrolig.

Nej nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan mammas pojkar börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0