Shopping!

Idag står shopping på listan.
Tänkte fixa dom sista julklapparna och en present åt min pappa som fyller år i helgen.
Skönt att få det gjort för nästa vecka börjar jag att jobba.
Och på Tisdag till veckan så ska vi ha våran andra visning på lägenheten.
Håller mina tummar.

Joel jobbar kväll idag så jag och Oliver kommer bara vara hemma efter shoppingen och mysa tillsammans.
Slå in lite julklappar och kolla på program.

Ang. Julkalendern på kanal 1 så tycker jag att det bara bli sämre och sämre.
Eller så är det för att jag blir äldre och äldre ;-) Ja vem vet.
Iof så har det bara gått ett avsnitt av det, men det verkar inte så bra.

Nej nu blir det en dusch och sedan birsta.

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: karla

nej vi blir inte äldre och äldre för sånt.! julkalendern blir sämre =( var bättre för ju!=(

2009-12-02 @ 14:23:00
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0