Men kan det inte sluta???

HERREGUD...........
Snö okej, men såhär mycket snö?
NEJ TACK!!!!!

Jag kommer inte ut med vagnen , kul att plumsa med ett barn på 11 kg i 1 meters snö fram till garaget.
Och sedan kommer man säkert bli insnöad på jobbet också.
Måste ta med en snöborste om jag har.

Och nu när jag ringer mina föräldrar som skulle ta honom så kunde dom inte idag eller imorgon.
Ja alltid ska det vara något.
Jag börjar om 1 tim och ska ha allt fixat oh ordnat innan dess.

Blääää för detta.




Kommentarer
Postat av: karla

det är bara ringa och höra av sig om ni behöver barnvakt! ingen fara =) bara att testa och fråga kramar!!!

2009-12-21 @ 21:56:37
URL: http://waw.karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0