Mamma ledig igen!

Ja nu averkade jag min sista dag denna mån , så nu går jag på mamma ledighet igen.
Sedan så får jag se hur länge jag kommer att vara hemma.
Men ett tag till iaf.

Igår så kollade vi resor till Åre och som det ser ut nu så åker vi ,hela våran familj , jag , Joel och Oliver ;P
v.2 den 14 Jan och det kommer bli underbart att få komma bort ett tag och bara koppla bort allt.
Och då blir det en massa pulkåkning =)
Sedan bad på holidayclub såklart.

Ska kolla upp den bästa stugan sedan så ska jag boka och betala.

Jag kom som sakt nyss hem och då hade Joel stekt på några hamburgare åt oss , och Oliver hade precis somnat.
Så nu sover lillen och Joel är ute med Peter och åker bil.

Skönt att bara sitta en stund för sig själv.

Men nu ska jag göra annat! =)
Fortsatt trevlig kväll.



Kommentarer
Postat av: Mr. Hålli

2009-12-29 @ 08:00:44
Postat av: Mr. Hålli-gång-gång

Du vågar inte åka i kabinbanan juh!

2009-12-29 @ 08:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0