Grattis pappa på födelsedagen.

Ja detta är sista dagen innan arbetet börjar för dec.
Imorgon jobbar jag som sagt på flash och fortsätter med det i några dagar.
Sedan så blir det jobb på jula fram tills 22 dec sedan är jag ledig över jul.
Efter det så jobbar jag sista arbetsdagen den 28 dec.
Roligt att komma ut och arbeta lite.
Men jag är nervös inför arbetet imorgon.
Vi jobbar ju som sagt helt ensam i butiken och jag har bara jobbat 3 dagar innan och dom dagarna var i Sep.
Och då jobbade jag tillammans med chefen som fick lära mig lite.
Under dessa mån har jag glömt nästan allt.
Och imorgon har jag öppningen själv och jobbar fram till 15 ensam.
Ja vi får se hur det går.
Chefen är utomlands så det blir svårt att nå henne under dagarna jag jobbar.
Men detta fixar jag säkert .

Jula har jag ju arbetat på ett tag så det kan jag utan till trots mammaledighet och sjukskrivning.
Känns skönt.

Idag ska jag städa inför visningen imorgon och hämta ut ett paket.
Sedan så ska vi fira pappa ikväll.
Stort grattis till dig pappa, hoppas du får en toppen dag.

Nej nu har skrutten vaknat efter en liten lur , bäst vi åker och handlar.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0