Fota med jultomten.

Fota dig med jultomten!

Tisdag 15 december kl. 16-20

Tomten kommer på besök och fotar sig med alla barn! Alla barn får sedan gratis med sig vykorten hem och kan skicka sin julhälsning till familj och vänner!
Plats: Scenen vid foodcourten

Birsta City.

 ( Bild lånad )


________________________________________________________________________________________________________


Åhh jag vill också.
Men ikväll jobbar jag igen och slutar efter kl 20.15.
Så jag hinner inte med detta.

Men pappa Joel ska få ställa upp med att åka med Oliver till tomten.
Och det har han lovat.
Så nu väntar jag mig fina kort när jag kommer hem ikväll ;-)


Nu är det nära , bara 3 dagar kvar och sedan är våran pojke hela 1 år ?
Otroligt :-)
Detta kommer att firas under fre-lör i helgen.
Svärmor ska baka och jag ska göra tårtor och glögg m.m.
Tror jag längtar mest haha.


Såhär ser dom kommande dagarna ut för oss:

Måndag: Jag är hemma fram till 15.00 sedan byter Joel av mig efter hans arbete och sedan är det min tur att arbeta kvällen.

Tisdag: Jag är hemma fram till ca:14.00 sedan så åker jag med Oliver till Mormor där Joel sedan hämtar honom efter hans arbete.
Jag jobbar fram till 20.15 på jula.
Pojkarna ska träffa tomten i birsta.

Onsdag: Samma idag, jag börjar 15.00-20.15 på jula och Joel hämtar Oliver hos Mormor.

Torsdag: Samma här, jobbar på jula mellan 15.00-20.15 och Joel hämtar på samma ställe.
Denna kväll ska jag förbereda för kalasen och granen ska jag försöka få upp också.

Fredag: Oliver 1 år.
Jag är ledig och vi firar hans födelsedag med ett litet kalas :-)

Lördag: Det riktiga kalaset för hans familj och släkt i lokalen.

Söndag: Blir nog birsta en sväng för att fixa det sista innan jul.

Måndag: Jobbar mellan 12.15-19.30, Oliver får vara hos Mormor igen.

Tisdag: Jobbar mellan 12.15-19.30. Joel hämtar Oliver efter jobbet.

Onsdag: Uppesittarkväll med god mat och bingolotto hemma hos mina föräldrar.

Torsdag: Julafton, Olivers 2a jul :-)
Denna dag spenderas hemma hos mina föräldrar.

Fredag: Firar julen med Joels mamma.


Så kommer dessa dagar att se ut för våran del.

_________________________________________________________________________________


Nu ska jag göra mig färdig för arbete och laga lite mat till jobbet.

Fortsatt trevlig Tisdag :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0