Bort bjudna!

Ikväll är vi bortbjudna till tennishallen där Joels ( styvpappa ) Janne och hans fru Lena har fixat iorning något.
Vi ska äta mat ifrån biteline och ha det trevligt.
Vad jag har förståt det som så kommer vi ju vara en del där ikväll :-)
Vi ska dit direkt efter Joels arbete och sedan så blir vi inte där så länge , så Oliver får komma hem och sova i någorlunda tid och Joel jobbar ju imorgon också.
Men det ska bli trevligt :-)

Nu väntar jag på att Oliver kan sova lite sedan ska jag passa på att göra mig iordning för att sedan åka till ( j*vuls hålan ) birsta för att handla öl till ikväll och nyår sedan handskar till Joel för jag har nämligen tappat bort hans nya skinnhandskar :/
Hoppas det finns några fina till honom.

Nu ska jag lägga Oliver och göra iordning mig.

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0