År 2009!!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flög.
2. Höll du några av dina nyårslöften?  Hade aldrig något löfe.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Grekland&Turkiet.
6. Är det något du saknat år 2009 som du kommer att ha år 2010? Nej inget.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 09.05.23 Olivers dop.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag varit mamma över 1 år.
9. Största misstaget? Kommer inte på något.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja förkyld har jag varit.
11. Bästa köpet? En lekhage till Oliver.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Grejer till Oliver.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Inte vad jag kommer på.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Doplåten (vårat mirakel) m.f.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Nej inte vad jag kan komma på.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingen aning.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos mina föräldrar.
19. Blev du kär i år? Det har jag varit i många år nu :-)
20. Favoritprogram på TV? Andra avenyn.
21. Bästa boken du läste i år? Ingen.
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig en bra födelsedag och det fick jag =)
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Min familj och Joels familj kom hit och fikade.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kanske vunnit 1 miljon eller något ;-)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? vet ej, går nog mest i vardagliga kläder.
29. Vad fick dig att må bra? Oliver&Joel.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen.
31. Vem saknade du? Erika som flyttade ifrån oss till England.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0