4 advent.

Idag har jag och min syster tagit en shopping tur på stan
och lite inhandlat blev det.
Är nu klar med alla julklappar men ska fixa något fint till Janne och Lena innan den 24 Dec,
då dom har köpt kläder ifrån polarn&pyret till Oliver i julklapp.
Lite folk på stan, men mycket folk i birsta.
2 butiker som vi gick in på i stan skulle lägga ner också.
Varav 1 var Bik Bok.
Går nog inte så bra för butikerna i stan.
Dom flesta åker till birsta då allt finns där.

Imorgon så blir det jobb igen 12.15-19.30 och detsamma på tisdag.
Men sedan så är det jul uppehåll för mig :-)
Jobbar min nästa och sista dag den 28 dec innan jag går tillbaka på mamma ledighet.

Snart så kommer Sofia och hennes kille förbi och fikar.
Så nu ska jag koka lite kaffe.

Fortsatt trevlig 4 advent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0