14 Dec.

Denna dag så ska jag jobba mitt sista pass på flash i Birsta.
Spännande att jobba kväll.
Hoppas även denna dag ska gå bra.

Resten av veckan så blir det jobb på jula.
Också kvälls pass.
Skönt att ha kvälls passen för då löser Joel av mig med Oliver bara så slipper vi fara bort med honom.

Innan jag börjar så måste jag fixa iordning mat så jag kan ta med mig och sedan duscha.

Joel och Oliver skulle faktist ut och handla julklappar på stan idag ? Jag blev helt stum av förvånad.
Kan det vara sant?
Ja det märks väl ikväll ;)



Kommentarer
Postat av: ruby och milo

jag har följt din blogg sedan start för att jag tycker den är intressant att läsa så du vet:)

2009-12-14 @ 13:16:32
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Erika

Ahhh sotare an sotast!!!!

2009-12-15 @ 00:05:03
Postat av: saandraa ;D

vilken sötnos, hihi :)

2009-12-19 @ 20:16:31
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0