Typiskt ?!

Ja i sista minut så lyckades Oliver bli förkyld :/
Perfekt inför våran resa ?
Nej!!!
Blir så less att stackarn ska ha sådan otur.
Men om det blir värre så stannar vi ju såklart hemma.
Oliver är ju viktigast såklart.

Men nu håller vi tummarna på att han inte blir så dålig så att allt blir som planerat iaf.

Nu har jag lyckats att få Oliver i säng efter 1 hel dag utan någon sömn alls.
Hoppas han får sova hela natten nu !

Så nu ska jag passa på att städa upp hela huset medans Joel är på midlanda och jobbar.

Om jag hinner med allt detta ikväll så har jag bara packningen kvar imorgon , och det vore helt underbart.
Ska ju även klippa mig, färga håret, fika med mamma och syster, växla pengar och packa ihop till valparna och Thea som ska bo hemma hos min syster under våran resa.

Mycket att göra trots allt imorgon så det vore ju underbart att få klart här hemma innan.
Vill INTE komma hem till ett stökigt hem , det är det värsta som finns .

Nog pratat nu :-)
Städning på g!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0