Spikarna!

Idag blev bilbarnstolen såld också.
Skönt att få iväg lite saker.

Denna dag har jag först spenderat med min mamma på ikea en sväng och sedan med min stora syster
på jula och ica maxi.
Joel åkte båt ut med Camilla , Robin och några till medans jag tog bilen bort för att jag skulle
möta upp paret som skulle ha bilbarnstolen.
Handlade med mig grillspett och potatissallad , gott vart det.
Man måste ju ta vara på dom sista varma dagarna innan den kalla hösten kommer.
Förstår inte att sommaren gått så fort :/
Blir så deppig när det blir kallt och vinter.

Sommaren borde vara i minst 7 mån iaf :-)
Och våren får gärna vara kvar för den är mysig.
Även julafton och då får det gärna vara lite snö.

Joel är nere och kikar på tv medans Oliver sover och jag sitter en snabbis här.
Ska diska och fixa lite , sedan ska jag gå ner för att vila efter denna långa dag.

Imorgon blir det nämligen drak borgen med Karla och Theodore.
Sedan ska jag kika efter en present till min mamma som fyller år på Onsdag.

Godnatt allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0