Skriver ifran Grekland/Rhodos.

Nu har mer an halva semestern gatt :/ Det gar ju sa snabbt.

Vi har det iaf kanon bra har nere i Rhodos.
Alla Greker ar sa trevliga maste jag saga.

Vi har mellan 30-35 grader varje dag.
Och kvallarna ar det ca 27 grader.

Vi har badat pa Europas storsta vattenpark.
Solat och badat pa stranden.
Gatt i den gamla staden.
Gatt i den nya staden.
Varit pa bat resa till Turkiet/Marmaris idag dar det var 40 grader.
Plus massa , massa mer.
Imorgon ska vi hyra bil och aka runt i Rhodos , vilket kommer bli harlig.

Flygresan fick ju bra iaf.
Jag far ju alltid vara med om saker da jag testar pa nya saker dock.
Efter vi kommit upp i luften och skulle borja se film sa blev det en rejal turbulens i planet.
Sa alla fick spana fast sig och absolut inte ga pa toan.
Det varade i nagra min fast var ganska obehagligt.
Sedan var vi ju sa klart med om sm[ turbulenser men det var okej iaf.

Batresan hem iag hade jag ocksa otur :/
Ar ju som sagt radd for bat ocksa , resan tog 2 h och dit resan gick bra.
Men hemresan sa vart ett ENORMA vagor pa havet och vi akte bara en liten bat.
Detta var det VARSTA jag varit med om.
Personer satt och kraktes och madde almant daligt.
Men vi fick ju uppleva ett nytt land sa det far det val vara vart .

Nej nu ska jag gora annat :) Skriver nar vi ar hemma igen!

Ha de sa bra alla i Sverige !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0