Iberworld!!

Igår så skulle Joel jobba lite och i samma veva så fick vi ju kolla på vårat plan som vi ska
åka med om exakt 6 dagar.
Detta var första flygresan till Rhodos med detta plan.
Väldigt fint var det och stort.
Nu längtar jag massor trotts min rädsla :-)
Kommer bli mysigt att åka iväg på kvällen också.

Ska klippa mig på Tisdag med min mamma och storasyster på Jess för att bli lite
finare innan jag åker iväg.
Sedan måste vi skriva en lista om vad som ska med och inhandlas.
Och växla pengar såklart :-)

LÄNGTAR !!

Här är planet som vi ska åka med som har fått väldigt bra kretik.



Kommentarer
Postat av: karla

Tack vännen! =) ja jag längtar efter körkortet=) ses imorgon da :D kramar

2009-08-20 @ 13:04:08
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0