Drakbåtsfestivalen.

Igår så tog jag med min lillasyster och badade på kuben badet.
Oliver var nog konstant i vattnet i nästan 1 tim och ville ändå inte kliva upp.
Han älskar verkligen att bada :-)
Och gud så VARMT och skönt vatten det var , till och med jag kunde bada och då är jag en badkruka :P

Och idag har vi hållt på konstant med trappen sedan 8 imorrse.
Nu sover Joel för han vart helt slut och även Oliver.
Snart är vi klara iaf.
Ska måla 1 gång till och sedan ska vi lägga på mattan på trappstegen.

Om en liten stund så kommer våran inneboende Erika hem för att bjuda oss på hemlagad pizza MUMS !
Och efter det så ska vi ta oss en sväng ner på drakbåtsfesten.
Sedan blir det hem och fortsätta att måla.











Kommentarer
Postat av: A-K & Elin

Ojoj, vad stor han är, lilla oliver. kan sitta själv i vattnet. Elin har bara fått doppa fötterna när vi badat utomhus, för jag har tyckt det varit för kallt för henne än så länge.

2009-08-10 @ 15:41:14
URL: http://familjenstengard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0