Dagen idag!

Har mest spenderat denna dag hemma , så skönt att bara ta det lungt.
Hoppade upp vid 10 då Oliver vaknade och käkade frukost sedan så tog jag mig en dusch medans lillen lekte med
gåstolen.
Sedan fixade jag lite lunch åt Joel som kom hem och åt.

Efter detta så tog jag en sväng till jula för att köpa slippapper och en mp3 .
Nu har jag en liten mp3 till resan också :-) Skönt.

Ugnstekt falukorv med potatis och sallad blev middagen idag.
Oliver älskade det :-) Mammas stora kille.

Precis kommit hem ifrån en promenad med Thea och Oliver och med fick vi oss en film ifrån ica  ( Marley & Me ) och lite gotta ;-)
Så nu väntar vi tills Erika ( Joels syster ) kommer sedan så ska vi slänga oss ner och kika på filmen.
Hon ska nämligen bo här i 2 dagar.
Sedan så ska hon flytta till London :-(
Hon som nyligen kommit hem.
Vi kommer sakna henne massor.
Hon kommer resa runt nu i 2 år och det känns som evigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0