Trött....!

Inatt så hade jag en sådan hemsk mardröm så jag sov jätte dåligt och sedan ringde min klocka 08.00 , jag klev upp och hoppade in i duschen sedan vart det lite frukost. Efter det så smög jag iväg för att inte väcka Joel sedan åkte jag till mina föräldrar på nordichallen där det var någon marknad som jag skulle hjälpa till med. Höll på att somna bakom deras saker , jag är såååå trött. Sedan var jag hemma runt 15.00 igen och då var vi tvungna att börja att städa undan lite för att svärmor skulle komma förbi oss och bjuda på mat kl 17.00 så det vart ingen vila då heller. Hon bjöd på kinamat och det var gott :) hon gick sedan hem vid 19.00 och då skulle Joel börja att klippa ner Thea och hon grinar så mycket när han ska klippa henne så jag får vänta med att vila tills vi ska sova =P längtar redan faktist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0