Torsdag!

Idag har jag haft så ont i magen så jag har bara varit hemma och pysslat, ingen matlust ,illamående och smärtor :/ vill så hemskt mycket att detta ska gå över snart. Men jag har ju iaf fått tid till att ta bort fläckar från Joels tröja, sytt ihop två tröjor och haft tid till att skriva en lång inköpslista inför helgen i ullared :) Hoppas jag kan mår någorlunda i helgen nu så vi kan mysa och bara ha det allmänt trevligt, inte lika roligt om man har magsmärtor/ryggsmärtor.
Nu har man ju all tid i världen till att gå ut i förådet och kika vad som ska vara kvar och vad som ska kastas men det är ju så tråkigt väder :( Och Thea blir så blöt när hon är ute och springer sedan drar hon in hela skogen typ :P Får städa varje dag nu. Jäkla skit väder.

Nä nu ska jag nog gå ut och hämta en resväska iaf och fixa lite.
Tjing sålänge alla bloggläsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0