Tisdag!

Idag har jag städat och tvättat sedan har jag nyss varit och besökt jobbet och köpt lite tejp, saknar mitt jobb faktist, inte roligt att vara sjukskriven så otroligt länge och inte göra något om dagarna typ, sedan har det börjat så många nya som jag inte hälsat på, men snart kommer jag tillbaka iaf :) ... Får se hur det blir med mamma ledigheten nu för Joel vill vara pappa ledig redan efter 2 månader så vi får se, har ju aldrig haft barn innan så jag vet inte vad som är bäst.

Idag ska jag och Joel på informationsträff på sjukhuset och få veta lite om förlossningen m.m kl 18.30-20.30 och det ska bli roligt, alltid roligt med information.

Nä nu ska jag börja med maten så stackars Joel har mat när han kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

saknar dejj en massa <3

2008-10-16 @ 12:01:35
URL: http://sophielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0