Onsdag!

Idag har jag bara varit hemma och tvättat och slappat lite, men snart måste jag iväg och handla mat och sytråd till min tröja. Idag ska jag på gravid yoga , ganska så avslappnande faktist och säkert bra inför förlossningen.
Nu har man bokat hotellrum inför helgen också , skönt att ha det klart. Så bra att Joel samarbetar med Ibis för det blir ju så mycket billigare :) Priset skulle vara 1365:- för hela helgen med frukost men vi fick det för 342,50:- inkl frukost , kan inte bli bättre :) Får se hur lång tid han orkar inne på Ullared nu men han brukar vara rätt så tålmodig ändå där inne , så hoppas han klarar ett tag . Han ser ju fram emot att handla barnsaker så det kommer nog att gå bra :)

Nu ska jag föna håret och åka iväg en snabbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0