Mvc besöket!

Nu har man precis kommit hem ifrån mvc och allt såg bra ut , och min kurva följer linjen perfekt :) Hon sa att det var ovanligt att dom håller sig precis efter linjen, och jag hoppas att det fortsätter så bra ! Och lillens hjärta låg på 140 idag , och mitt blodtryck på 113/73. Min sambo är så gullig , även fast han har fullt upp på jobbet så dyker han upp på mvc :) ( Jag struntar i om jag inte hinner få i mig någon lunch ,bara jag får vara med ) Så underbar !
Och jag har världens bästa barnmorska på mvc hon är verkligen toppen .

Igår vart Joel klar med mamma och pappas golv , det vart jätte fint. Nu ska han bara hjälpa dom att sätta upp nya lister så är allt klart sedan . Dom blev så glada av att få hjälp i och med att pappa fortfarande är förlamad i högra sidan och har svårt att röra sig och lyfta saker. Nu är det 2 år sedan han fick en allvarlig stroke , just i det tillfället när alla sa att han inte skulle klara sig så är det helt otroligt att han är på benen igen. Han låg på sjukhus i 8 mån och kunde inte prata eller röra sig, men idag så kan han både röra sig och prata :) Han är ju inte som förr men jag är så glad att det gått så bra som det gått i och med att hoppet inte var stort just då.

Måste lägga in någon bild på Joels jobb med golvet också , synd att jag inte har någon bild på det gamla golvet.


 Hallen.



 Köket. Riktigt dåliga bilder men ska ta nya när allt är klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0