Mvc besök.

Idag så har jag varit på mvc besök och gjort prover och lite sådant, Blodtrycket låg på 113/74, blodvärdet på 115, sockret på 6,1 och sedan hade jag gått upp 5 kg. Så jag är ganska nöjd men jag hoppas att blodvärdet blir mycket bättre.
Min kurva låg precis på normal och jag följer linjen och lillens hjärta låg på 140 :) Det är så mysigt att få höra hjärtat. Och han vaknar varje gång man håller på med något på magen.
Nu vill jag att tiden bara rusar iväg så jag får ha min lilla Oliver i min famn.

Igår så hade vi 2 st till som kollade på lägenheten och båda dom var intresserade och idag så får vi samtal av alla och får veta vad dom vill lägga för bud på den. Hoppas vi får lite iaf :)
Vi leder fortfarande budet på radhuset så jag hoppas att vi får den .

Nu ska jag åka och kika lite på utförsäljningen på coop bygg och se om man hittar något fynd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0