Måndag!

Nu sitter jag och väntar på min syster som ska komma förbi och följa med mig på stan och birsta en sväng, tänkte kika lite på mamma mia och lite annat roligt :) Sedan blir det middag hos mamma och pappa igen för Joel ska fortsätta med att lägga golv åt dom, blir jätte fint. Sedan är det ju alltid ett plus med gratis mat varje dag ;) slipper man laga något själv.
Uscha vad jag mår konstigt hela tiden, magen värker sååååå mycket , känns som stark mensvärk :/ Sedan mår man ju illa på köpet. Ska det vara såhära i 9 veckor till ? eller kanske 11 veckor till och med. Jobbigt!!
Men jag får ju något fint på köpet också. Bara att härda. Finns nog dom som har det ännu kämpigare huua.

Nä nu ska jag åka iväg och shoppa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0