Helg!

Ja nu sitter jag och mår tooook illa , blir så less på detta. Jag som började känna mig rätt okej i v 16 och trodde att jag skulle få må så fram till bf men icke. Nu har det hemska illamåendet kommit tillbaka igen. Och jag som har minst 11 veckor kvar till bf om jag inte går över tiden eller får tidigare. Jag kan inte sova riktigt på nätterna heller. Visst är det mysigt att vara gravid och få känna alla dessa sparkar men det är absolut ingen dans på rosor att vara det. Vissa mår kanon och vissa mår verkligen riktigt dåligt. Men det är ju värt det i längden. Och nu längtar jag verkligen tills detta är över. Tänk att kunna sova normalt, äta normalt, slippa yrseln,huvudväken,ryggvärken och magsmärtorna vilken dröm.
Känns som att jag har mått såhär i hela mitt liv ,för jag kan inte komma ihåg när jag mådde bra senast. Nä nu har jag klagat alldeles för mycket. :P

Idag så ska jag ner och simma en sväng och packa våra väskor för kl 17.00 idag beger vi oss till Ullared, längtar tills jag får shoppa en massa imorgon :) Hoppas jag hittar allt vi behöver nu plus lite till kanske! Sedan ska vi kanske hälsa på Joels bror i Göteborg så hoppas han har tid med oss.

Nä nu måste jag gå ut en sväng i friska luften innan jag kräks.

Ha en jätte trevlig helg allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0