Helg!

Äntligen helg, säger jag som är ledig dagligen. Men det är så skönt när Joel inte har en klocka som ringer om och om igen strax innan 6 på morgonen för då vaknar jag också och sedan kan jag inte somna om igen för då vaknar lillen i magen och jag får smärtor och illamåendet börjar :/ huuua. Så nu kanske man får en chans att sova lite iaf.
Igår så var jag bara hemma och tog det lungt och sedan efter jag och Joel käkat middag så åkte vi till mina föräldrar och hälsade på och fikade lite blåbärsbakelse mums:) Sedan tog mamma fram en massa sängkläder till Oliver som vi har haft när vi var små så det var ju kanon.
Och idag ska dom komma förbi och hjälpa mig ute i vårat föråd och rensa ut lite saker som dom sedan ska försöka sälja så slipper vi kasta det , roligare om man får någon krona för det :)
Ikväll är vi bjudna på oxfile hemma hos min syster och hennes sambo så vi blir där och ser lite idol och har det trevligt.

Nu måste jag ta hand om stackars Thea som har kräkts hela natten, undra vad hon har ätit igentligen. Stackarn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0