Fredag!

Vaknade strax efter 8.00 idag och mådde illa och lillen sparkade så mycket så jag inte kunde somna om.
Nu har jag fått i mig lite frukost så illamåendet blev lite bättre iaf.
Igår så var jag och min lilla syster och simmade och efter det så gick vi på stan och kikade lite, vi åt lunchbuffe på kina och jag hade tagit bläckfisk som jag inte hade någon aning om förrens jag åt det uscha vad äcklig, kunde inte äta mer efter det. Efter en lång dag så blev vi bjudna på fläskfile gryta med pasta hos mamma och det var mycket godare :)
Igår så ringde våran mäklare och sa att vi har fått radhuset :D jag är så överlycklig. Äntligen får jag inreda lillens barnrum , just nu står hans prylar i vårat kök. Synd att inflytten blir så sent bara 26 dagar innan beräknad födsel. Men vi har ju mycket hjälp iaf så det ska nog gå bra. Idag ska vi skriva på papper kl 13.00 sedan är den VÅRAN :)
Idag så får vi alla besked om våran nuvarande lägenhet också sedan avslutar vi budet och skriver papper.

Idag kanske det blir så att vi drar oss mot Ullared över helgen men vi får se , annars får det bli nästa helg.
Nu blir det en promenad med hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0