Förlossningen!

Igår så skulle jag och Joel bara ta det lungt och äta lite god mat till en bra film , men efter att jag ätit så fick jag JÄTTE ont i magen och det kom tillbaka hela tiden, har aldrig haft så ont i hela mitt liv tror jag. Jag försökte med allt men inget hjälpte. Jag ringde sjukhusrådgivningen och frågade dom och dom ville att jag skulle prata med förlossningen, så jag fick prata med en trevlig tjej där som sa att hon ville att jag skulle komma in, så jag och Joel åkte in och jag fick ligga med ctg i ca 1 tim och jobbigt var det med denna värk, min puls låg på 150 och jag kallsvettades. Men allt såg bra ut jag hade haft 2 förvärkar under denna timme och lillen mådde jätte bra, vi tog lite prover och fick prata med en läkare som sa att detta beror på min foglossning, när man överanstränger sig så kan det utlösa i magvärk. Så jag skulle tänka på vad jag gör. Vart helt slut efter denna kväll och somnade direkt när vi kom hem, och nu har jag försökt fått i mig frukost men det går inte så bra :/...Och snart kommer besök för att fira Joel och jag orkar inget.
Men jag ska försöka baka och städa lite iaf!

Skriver när firandet är klart!

Grattis Joel på din 26 års dag , jag älskar dig över allt annat på denna jord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0