Dagen!

Har bara städat och gått ut med Thea idag, sedan har jag suttit i telefonen till vårdcentralen men dom är ju helt omöjliga att få tag på, blir galen.  Får fortsätta att tok ringa bara. Efter att jag ätit upp min lunch så ska jag åka och handla fika och mat inför helgen och sedan fika med Fia på stan. Vet inte alls vad man ska hitta på för gott till helgen , min kära sambo fyller ju år så något gott vill man ju hitta på. Han ville inte ha någon present sa han men jag gick och handlade lite ändå. Hoppas han blir glad :)
Och imorgon kommer Ulrika till stan så då ska vi passa på att träffas och fika lite, vi träffas ju aldrig pga avståndet. Trist !

Nä nu vet jag inte alls vad jag ska skriva, men jag kan lägga in lite bilder iaf :)


Lite prylar till Oliver ifrån Ullared.

Tröja som jag köpt till hjärtat!
Sedan en skjorta som han ska ha under !
Och en jacka , nu har han fått det han provade ut för några dagar sedan, hoppas han blir glad, nu blir han så fin till chefsmötet i Luleå på Torsdag :)
Thea gömmer sig under stolen hos mamma och pappa.
Fotbollen :)
En trött Karoline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0