Vardag igen!

Kom hem ifrån Luleå i Fredas och vi har haft det riktigt mysigt :) alltid skönt att komma bort lite och bo på hotell och bara slappa. Ska lägga in lite bilder sedan . Vi fick åka hem tidigt på Fredag för att jag skulle hinna till läkaren 14.15, och allt gick bra hos läkaren han var verkligen jätte trevlig. Han fortsatt att sjukskriva mig utan att jag ens behövde säga något, så nu har man snart varit sjukskriven hela graviditeten. Är sjukskriven fram till beräknad bf. Jag vet att jag inte kan jobba som det är och har varit men det är så otroligt trist att bara vara hemma ensam om dagarna. Men nu till helgen så ska vi börja packa i föråden inför flytten så snart har man ju något att tänka på och sysselsätta sig med iaf :) blir fullt upp med packning , städning och sedan komma iordning i sitt nya boende plus att det är jul snart. Känns faktist skönt, men hoppas vi hinner iordning bara innan lillen kommer.
Lördagen så åkte vi till birsta och stan en sväng för att kolla på lite kläder åt Joel och vi hittade en del :) sedan tog vi en fika, lussebulle även , älskar verkligen lussebullar. Efter det så åkte vi hem och lagade lite rödspätta. På kvällen så åkte vi till mina kusiner på Alnö men vi åkte lika snabbt därifrån för dom satt och käkade surströmming och jag hatar verkligen surströmming och jag tål inte ens lukten av det. Så vi åkte till mina föräldrar ist och satt och pratade med dom en stund och efter det så åkte vi till birsta för att se vad media markt visade för film men det var ingen film som vi ville se så vi tog en sväng till ica och köpte lite godsaker som vi kunde ha till en bra film hemma ist :)
Söndagen så åkte vi och tvättade bilen och efter det så gick vi på auktion på media markt, rätt roligt faktist . Middag blev det sedan hemma hos mina föräldrar, mamma hade lagat iordning helgskinka och grejer. Och efter det så blev det fika hos svärmor. Sedan vart det kväll för oss!




Hotellrummet, världens skönaste säng tror jag!

Rummet.

Badrummet.

Lillasyster slappar.

Ute och fikar i Luleå.

Lillasyster i relaxen.

Lillasyster i bastun.

Lillasyster försöker ta sig in på hotellrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0