Trött!

Vaknade av att behöva gå på toa vid halv 6 som vanligt men sedan somnade jag om. Vid 06.15 ringer Joels klocka
och sedan efter det lyckas jag inte somna om, mådde illa och blev hungrig. Och nu sitter jah här och har ont i huvudet av trötthet. Hoppas det går över snart bara!

Igår var jag på make up store kväll med syster och det var skoj. Blev jul sminkad och jag vart så förtjust i det men jag handlade inget ändå. Pengarna denna månad ska gå till renovering, saker till hemmet och till Oliver.

Och nu har jag precis bokat en tid för klippning på jess och det ska bli skönt att bli av med lite hår.
Ser ju ut som en hårboll nu. Kan vara skönt att klippa sig lite iaf innan bf så man kanske kan se den lilla också.
Just nu är min lugg väldigt ivägen och jag gillar inte att sätta upp den så äntligen :)
Ska ta och köpa en jacka till Joel också som han ville ha sedan ska jag kika på den nya barninredningsbutiken. :)

Nej nu ska jag vila lite innan jag ska vara där nere.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0