Torsdag!

Igår så var jag hemma och packade flyttkartonger, känns så konstigt att man snart ska bo i ett nytt hem när man trivs så bra här. Våran granne kom över och sa att hon inte ville att vi skulle flytta för hon ville ha kvar oss och då känns det jobbigare. Men vi kommer nog trivas bra på det nya stället också :)
Vi åkte förbi Maggan igår kväll och lånade flyttkartonger sedan bjöd hon på nybakt kladdkaka med grädde och det var så gott !

Idag så hade Joel sovmorgon men vi vaknade kl 9 men vi låg kvar och kramades fram till kl 12 och det var så mysigt. Sedan när man klev upp så snöade det och det var också härligt att se :) Mysigt när det kommer lite snö.
Var meningen att jag skulle gå på ikea med Sofia idag men hon hörde av sig precis och sa att hon inte kunde idag så jag ska väl fortsätta att packa här hemma.
Men jag tänkte ta en sväng till birsta ändå innan jag börjar att packa.

Nu ska jag fortsätta att göra mig klar :)

Kramkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0