Tisdag!

Har precis försökt att få i mig lite middag och det gick väl sådära, mår fortfarande dåligt och vet inte vad det beror på.
Började må skit igår och idag är det samma sak. Kunde inte ens ta järntabletten idag.
I och med att jag har sååååå lite att göra om dagarna nu så åkte jag till birsta och handlade lite julklappar för mina sista kronor =P Jag får ju inte pengar förens den 28.e varje månad . Hittade lite små saker så nu är jag typ klar, ska bara handla till Angelica, Coffa och Joel ! Längtar tills vi flyttat så jag får inreda barn rummet :) Och i alla andra rum där hemma. Då kanske tiden går lite snabbare också.
På Torsdag så ska jag på clubkväll på make up store med syster sedan ska vi ta en fika tillsammans så hoppas jag mår lite bättre då.
På Fredag så ska jag fika med lite andra gravida tjejer på innergården i stan och det kommer bli skoj :) Så roligt att träffa andra som är gravida!

Nu ska vi till birsta och hämta Alex och köra hem han till Alnö.

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0