Onsdag!

Nu håller jag på att fixa lite lunch efter promenaden med Thea, efter att jag har ätit så ska jag posta några paket och åka till mina föräldrar. Min syster ringde förut och sa att make up kvällen var idag kl 19.00 och inte imorgon så vi ska väl träffas innan och ta en fika :)

Åhh vad avis jag blir på alla som har börjat julpyntat, jag vill också, för det är ju så mysigt och fint. Men jag får se om man hinner med det efter flytten. Sedan gillar ju inte Joel julen så mycket så han vill inte att jag pyntar så mycket :/
Men när vi har lillen nästa jul så har han nog ändrat uppfattning , hoppas jag iaf :P

Nu ska jag ta och åka iväg.
Men ha en trevlig Onsdag :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0