Måndag och flyttpackning.

Vaknade efter 06.00 men lyckades somna om till kl 10.00 . Sedan klev jag upp och försökte att få i mig 1 macka trots illamåendet och kikade lite på andra avenyn. Är fortfarande illamående och dålig och magen känns inte alls bra. Men det blir väl bättre emot eftermiddan det brukar bli det iaf. Måste städa undan lite och sedan fortsätta att flyttpacka så vi kan bära ut det som är klart till förådet sedan.

Imorgon är det våran sista föräldrarkurs träff och då ska vi träffas på en öppen förskola här i Granloholm och
det ser jag fram emot. Sedan på Onsdag så ska jag till min bm för en 35 v kontroll, måste passa på att fråga då ifall dom kan ta blodvärdet på mig nu dom sista gångerna så jag vet hur jag ligger til. Sedan hoppas jag på att min kurva går lika fint som den har gjort nu alla gånger :)

Nä nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma.
Trevlig Måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0