Gud vad det snöar!

Idag så hade Joel sovmorgon så vi låg och drog oss ett tag och sedan fikade vi lite. Efter att Joel åkt på jobbet så åkte jag till mina föräldrar med lite prylar ifrån vårat andra föråd som vi inte ville ha kvar och dom vart jätte glada över sakerna.
Roligt när det kommer till användning.
Efter det så åkte jag på ica maxi och handlade lite mat och sedan köpte jag med fika till Joels jobb och då vart dom glada :)
När jag kom hem så städade jag undan lite bland alla flyttkartonger och tvättade lite kläder sedan vart det matlagning (spagetti och köttfärssås) som jag kastade i mig lite snabbt för att sedan åka till Joel på midlanda med en matlåda för den stackaren slutar ju efter 21.00 ikväll !

Nej nu ska jag se färjan och mysa lite med Thea medans jag väntar på Joel.

Hoppas alla har haft en toppen måndag trots vädret.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0