Fredag!

Nu har man varit vaken ett tag och försökt att få i sig lite frukost och kikat lite på tv. Varför ska man behöva må så illa dagligen :/ Önskar att man slipper detta snart. Thea sover fortfarande i sängen och vägrar att gå ut så jag får väl vänta en stund innan jag tar en promenad med henne.
Äntligen helg , nu får man ligga och dra sig i sängen länge med Joel och det är så mysigt.
Tänkte ta en helg med att packa flyttkartonger medans man har bär hjälp, svårt för mig när jag är ensam för jag får så ONT av att bära. Snart bara 2 veckor kvar innan vi flyttar så lika bra att börja. Vi vill ju gå igenom allt också så vi kan kasta massor, har redan kastat 4 säckar med kläder,skor,jackor och filtar m.m som vi ska skänka till rädda barnen. Sedan ca 4 säckar med allt blandat som man har hemma, gardiner,sängkläder,prydnadssaker m.m
Lär väl bli ännu mer nu när vi går igenom lägenheten. Så skönt att bli av med lite saker.

Imorgon fyller min lillasyster 15 år så då ska man åka och fira henne lite också, hon börjar bli så stor och tiden bara rinner iväg, det är nästan lite skrämande.

Nä nu måste jag väcka denna lata hund så jag får mig en promenad snart!

Ha en super helg alla som läser! :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Åh vilken fin bebismage!! Längtar du ;)?

2008-11-14 @ 11:46:34
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag är också en som har haft problem med magen mer eller mindre hela livet, och just förstoppning så när min bm sa att jag måste börja med Niferex såg jag timmar av smärta på toan... Men jag tog två när jag kände att jag behövde gå på toa för det är laxeringsmedel i.

2008-11-14 @ 13:31:27
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag vet inte exakt för duktiga jag tapat bort papperet. Men det är bra. Jag har slutata med niferex + mitt val kvinna nu. Annars är ju plommon en hit för att få igång magen ;o)

2008-11-14 @ 13:55:18
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0