Föräldrautbildning.

Kom precis hem ifrån våran första träff på föräldrautbildningen, väldigt intressant och lärorikt. Roligt att träffa andra mammor i samma område med ungefär samma bf dag som oss också. Så skönt att Joel också är med på utbildningen trots att dom har så mycket på jobbet. Även han tyckte att detta var väldigt lärorikt och bra :)
Nu idag så tror jag att jag ska ta och åka ner till min faster och fika lite, hon hade lite nya barnkläder som hon hade köpt till oss så det ska bli roligt att se . Nä nu ska jag ta och fundera på lunch för jag mår så illa uscha. Skriver kanske mer sedan :)

Kommentarer
Postat av: Fia&emelie

Jag mår bättre nu =)

Hur är det med dig ?

2008-11-04 @ 19:28:05
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0