Uppesittarkvällen.

Uscha vad ont i magen och ryggen jag har hoppas värken ska försvinna snart!
Lillen sover väldigt bra på dagarna men sedan på nätterna vill han bara äta och vara vaken.
Från kl.00.00 till kl.05.00 så var han vaken och skulle ha mat konstant, mina bröst blöder och min mage värker.
Från igår till idag så har jag gått ner ännu mer, 2 kg till så nu ligger jag under min normala vikt.
Pga. magvärken så äter jag väldigt dåligt men det kanske försvinner inom ett par dagar.
Någon som har varit med om samma problem med magvärken och matlusten?

Ja nu ska jag inte klaga för jag har ju världens underbaraste son som är värd allt.
Och min Joel är SÅ duktig och hjälpsam känns helt underbart.

Nu sover min prins med pappa Joel efter lite mat, så jag ska passa på att duscha medans han sover sedan blir det ett besök i birsta , vi åkte ganska direkt igår för köerna var SÅ långa.
Efter detta så ska jag till min kusin och min faster för att visa upp mitt lilla mirakel och ikväll blir det uppersittarkväll hos mina föräldrar med lite god mat.

Hoppas alla får en trevlig dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: ruby

haha tur att ni åtminstonde han köpa det:P

nu är det abra skötbord å babygym så är allt klart sen..

vad blev det för skötbord för er del?

hur mår du nu å så?

kram

2008-12-23 @ 15:26:55
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0