Shopping!

Nu ligger Oliver och skrattar lite brevid pappa efter lite mat och blöjbyte han är så gullig, kan inte sluta kolla på honom.
Idag ska Joel få lite lugn och ro här hemma medans jag , Oliver och min syster ska gå på rean och kolla lite.
Efter denna graviditet så har man så dåligt med kläder så det ska bli roligt :) Ska kolla vad jag hittar för fint åt Joel också.

Idag kommer min stora syster hem äntligen =) Snart ska hon få se vårat lilla mirakel.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen innan vi ska fara iväg.

Ha en trevlig dag alla !
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja verkligen... kan inte va kul..



ja har kommit på att min bebis är ett fan av abba.. varje gång ja sätter på mamma mia musikalen börjar den sparka so mfan haha..

2008-12-28 @ 13:10:36
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0