Renovering och ont.

Nu håller jag på med det sista i sovrummet så inatt så får vi äntligen sova där ! :) Ska iväg och kolla efter sänggavel och sängbord sedan också. Imorgon ska vi fixa med Olivers rum sedan så börjar vi få det viktigaste klart. Finns ju fortfarande saker att göra men det får vänta tills vi har mer tid och ork.
Ska bjuda på en före och efter bild sedan också men det är ju inte helt klart ännu!

Idag vaknade jag kl 08.00 och hade jätte ont i mitt ryggslut sedan i magen. Har fortfarande ont och jag blir galen på detta.. Hoppas man slipper det snart!
Har haft såhär nu i ett par dagar och det blir bara värre, undra om man ska ha såhär i några veckor till. Uscha.


Nej nu ska jag fortsätta med rummet så jag kan åka på ikea sedan.
Kram



Efter.                                                         Före.

Kommentarer
Postat av: Therése

Vilken mysig tapet blev jättebra :)

2008-12-10 @ 16:36:34
Postat av: ruby

rummet ser ju ut att bli fint :)

2008-12-10 @ 21:07:48
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0