Lucia!

Ja idag är det lucia men för oss blir det till att fortsätta med renoveringen. Nu är jag klar med Olivers rum, så nu kan det inredas. Ska åka och köpa spjälsäng och sådant nu :)  Känns skönt att få lite ordning.
Nu har vi bott här i 1 vecka och 1 dag ,tycker faktist att tiden rinner iväg trots alla krämpor.

Skulle iväg och handla lite till bb väskan i Torsdas men jag hade för ont för att ens åka iväg så nu har jag varit hemma i 2 dagar. Men idag är det dax och nu har jag ju Joel också.

Idag åkte min syster och hennes sambo till Thailand och blir borta i 2 veckor. Så dom kommer hem den 28 Dec, 1 dag efter vi är beräknade, så hoppas dom är hemma när lillen kommer.

Och Erika , (Joels syster) är ju kvar i Australien. Känns trist att alla åker iväg nu vid jul och allt.

Nej nu ska vi åka och handla lite prylar!

Ha en underbar lucia allesammans :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0