Lite tips kanske ?:)

Nu har jag fotat lite i vårat radhus och skulle behöva alla råd och tips som alla kan ge mig! :)
Har verkligen ingen fantasi längre.


 Vad kan man göra i detta rum? Är som ett allrum typ. Joel funderade på biljardbord men jag håller inte med riktigt =P

 Allrummet!

 Allrummet.

 Hallen . Skulle behöva hjälp med färg här, ska ha samma färg i köket då det sitter ihop !

Tips på färg eller fond ? Så svårt att hitta något som går ihop med köket.

Här har blivande pappa Joel valt sängkläder till Oliver !=P Dödskallar.

Gjorde en tavla till Oliver.



Ös på med en massa tips är ni jätte gulliga =)


Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

På den första bilden ka n ni ha so mett litet minigym;)?

2008-12-15 @ 21:45:09
Postat av: ruby

Haha.. a ja exploderaqde förra veckan typ... har börjat få bristningar.. inga stora änsålänge ....hur ska detta sluta:P



du kan få vilken minut somhelst:D:D lyllos dig..

Ja mår okej men har ont i hela kroppen typ å mina sammandragningar är inga roliga längre..uusch fy... :(

2008-12-15 @ 21:47:59
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa ja hoppas det också:)

så svårt att tänka sig hur allt kommer bli, elelr hur?

Hur barnet kommer se ut, personlighet osv.. man har ju ignen aning om vad man har framför sig..sjukt coolt..

Känner man sparkarna lika mycket nu ?

2008-12-15 @ 22:15:21
Postat av: Therése

I det där allrummet skulle ni kunna ha som en liten mys/läs hörna med två fåtöljer och en litet bord kanske?=)

2008-12-16 @ 09:44:22
Postat av: Anonym

uusch det e inte kul me illamåendet.. trodde inte att det skulle komma tillbaka efter vecka 25 haha.. attans.

Man känner extra mycket när man lägger sig ner.. man får typ hjärtklappning och hur man äön vrider och vänder på sig så vill man bara spy...



Jag känner barnet där inne men itne så mkt sparkar... känns mer som den drar sina armar och ben fram och tillbaka och ibland känns det som att den typ river mig för då gör det bajsont... så häftigt att man kan känna kroppsdelarna..

Vilka häftiga lakan till sängen:D dödskallar haha

2008-12-16 @ 12:35:15
Postat av: ruby

ps. det va ja som skrev detdär:P

2008-12-16 @ 12:35:53
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: ruby

jaa:) det är så himla mysigt:D vi brukar knåda rumpan på den haha--- rumpan och typ armbågar brukar buta ut supertydligt:D

s å himla mysigt...



tänk att snart får ni retas med bebbon i era armar istället... naaaajs:D



GUD va min mage kliar. haha... man känner typ hur den brister.. åt helvette med hudkrämer.. funkade ju inte ett smack på mig. min Barnmosrka sa att det är hormoner som orsakar bristningar som man inte kan göra något åt alls. attans!!!

2008-12-16 @ 13:47:02
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE

använd bruna nyanser! :)





ha en bra tisdag :)







KOLLA IN MIN BLOGG! ILLAPISSAT.BLOGG.SE

2008-12-16 @ 14:12:03
URL: http://illapissat.blogg.se/
Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE

Ja, beige och brunt är färger man inte lessnar på, så jag tycker du ska satsa på det. En mörk fondvägg och sen ljusare nyanser. De passar även de flesta inredningarna.

2008-12-16 @ 14:36:22
URL: http://illapissat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0