Julafton!

Vi hade en jätte mysig jul och det var så roligt att Oliver fick vara med :)
kl.15.30 så åt vi julmat hos mina föräldrar sedan vid 18.30 så åkte vi till Joels släkt en stund där vi stannade till 21.00 något för att sedan åka till min släkt så vi var hemma vid 22.30 igår.
Vi fick en massa fina julklappar till Oliver och pengar till mellandagsrean så vi är verkligen jätte nöjda :)
Och av min kära Joel så fick jag presentkort så jag kan gå och handla in lite nya kläder och det passade verkligen bra just nu. 

Joel är SÅ duktig med Oliver, han tar nätterna nu med honom för han vill att jag ska få sova. Jag pumpar ut så han har till natten för att jag har så ont och en massa sår. Jag fick sova från 01.00 till 09.00 då lillen ville ha mat. Så nu sover Joel sedan 05.00 imorrse. Och mitt hjärta ligger i vagnen här uppe med mig och sover :)
Oliver är väldigt duktig iaf, han sover hela tiden nästan och grinar inte ofta. Han bryr sig inte om man klär på honom eller byter blöja , sedan brukar han vilja ha mat var 4.e timme. 

Idag ska vi ta en barnvagnspromenad till Janne och Lena för att hälsa på sedan går vi vidare till Joels mamma en sväng.
Och sedan måste vi storhandla mat för nu är det tomt sedan vi åkte in till förlossningen.



Lillasyster och Oliver på uppesittarkvällen.
Våran tomtenisse:)
Joel och lillasyster! Lillasyster och mitt hjärta! 
Emilia och Oliver.
Min Faster och Oliver!
Oliver och hans gammelfarmor.

Hoppas alla har haft en fin jul :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kom inte förbi en sväng??

2008-12-25 @ 22:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0