Hemma!

Igår fick vi äntligen komma hem efter alla dessa dagar på förlossning och bb. Allt har gått bra och Oliver mår jätte bra :)
Jag har dock väldigt ont i min mage uscha hoppas man inte ska ha såhär länge. Känns så kneppigt att min mage är helt borta , bara en rand kvar på den. 12 kg har sprungit iväg ifrån mig på 5 dagar så jag hoppas att jag får behålla denna vikt iaf.

Ska komma med en förlossningsberättelse också !

Nu ligger min prins och sover efter en massa mat, fast nu ska jag vara så elak och väcka honom för att vi ska åka iväg till birsta en sväng.


Här är min prins!

Han vägde 3644gram och var 51cm lång när han kom.
Och nu väger han 3502gram.


Kommentarer
Postat av: ruby

aaw va söt:)

shiit 12 kg på 5 dagar? hur mycket gick du upp totalt?

hoppas jag har lika tur som dig:P

kramar

2008-12-22 @ 14:49:15
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Ojoj, sicken söt liten en!!! Gud, vad avundsjuk man blir!! Men snart är det min tur oxå ;-)

2008-12-22 @ 14:52:29
Postat av: Therése

Huga vilken gopojke :)

2008-12-22 @ 16:41:16
Postat av: Anonym

herregud:D så du ahr gått ner mer än upp alltså.. :o



ja har gått upp 16 kg totalt. har inte gått upp ngt på 1 månad.. känns skönt att man börjar stabilisera sig lite:P



Hur är han då:)? låter han mkt?

2008-12-22 @ 20:32:55
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad underbart:D

längtar så himla mycket nu.

Må de sista veckorna RUSA iväg:P (inte för att ja alls har några planer) haha..

Han du få iordning allt till han kom föressten?

2008-12-22 @ 20:54:05
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0