Bankmöte och mvc besök.

Passar på att surfa lite på Joels mobil medans han städar lite skåp som inte jag klarar av just nu.
Idag så var vi på möte med banken och löste vårat nuvarande lån och efter det så vart det lite lunch för att sedan åka till mvc för kontroll.
Hjärtljudet: 136
Symfys-fundusmåttet : 35/36 så från att ha haft en fin kurva så steg den ganska mycket .
Viktökning: 10 kg
Blodtryck: 117/80
Puls: 93
Järnvärde/Blodvärde: 131 är så glad över det :)

Nu har jag ett besök kvar efter detta om han nu inte kommer tidigare eller senare.
Han är inte fixerad ännu men han har huvudet neråt men det är ruckbart, han behövde inte bli fixerad heller sa hon .
Angående vikten om någon läser detta , är det svårt att gå ner kilona? Har haft lite funderingar ang detta. Jag är ju så kort också.

Nu känns det verkligen som att man bor i en flyttkartong för här är det vädligt rörigt just nu och man hittar absolut inget.
Men på Fredag efter kl .11.00 så har vi tillgång till vårat nya boende och jag är såååå glad :) Ska bli så otroligt skönt.
Hoppas man hinner få iordning lite innan han vill titta fram bara !

Joel berättade precis att vi inte kommer ha internet där heller förens i Januari någon gång, hur ska jag då kunna uppdatera mina sista veckor som gravid. Jag får sno hans mobil när han är hemma bara :P

Imorgon blir det fika/lunch med ett gäng gravida flickor och det ska bli trevligt sedan så fortsätter vi här hemma med flytten. 

Tog en bild på magen igår ,så jag ska lägga ut den nu också. Ser ingen stor skillnad men!

Hoppas alla har haft en toppen dag .
Nu ska jag försöka hjälpa till lite .
Kram på er!


 v.36+3


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gick upp över 30 kilo och har nu (två veckor senare) gått ner närmare 20 kilo. Så jag tycker att man går ner fort :o)

2008-12-04 @ 00:26:48
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0