Fredag!

Jag tycker det är så skönt att få vara ledig fre-sön varje vecka.
Nu sitter jag i morgonrock och myser med mitt hjärta framför cars !:-)
Kvalitets tid.

Igår var det mindre roligt att jobba när det var sånt skit väder ute.
Man ville hellst bara vara inomhus.
Det var ju sååå mycket snö och man kom ju knappt någonstans.
Efter 2 timmar ute på öppet hus i Timrå så var bilen totalt översnöad.
Helt sjukt.
När kommer våren? Saknar den...
Och sommaren.
Vill höra fåglarna kvittra, snön smällta och värmen sakta men säkert komma.
Så man kan gå ut med Oliver och hitta på saker på dagarna.
Och åka på någon rolig semester.
Bara bita ihop, snart snart kommer den.
Tiden går ju snabbt.


Idag ska jag göra en utdelning och posta lite papper till jobbet.
Sedan vill jag kika efter något till alla hjärtans dag.
Vi förlovade oss på alla hjärtans dag för 4 år sedan, så det är faktist en speciell dag :-)
Får se vad man hittar på för roligt.

Annars så kommer vi hålla oss inne , så kallt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0