Ordentlig öroninflamation!

Ni kan inte förstå hur ONT jag har!
Jag bara gråter och gråter.

Åkte till läkaren och han vart paff när han kikade in i mitt vänstra öra.
Det hade gått LÅNGT.
Men jag har inte haft känningar förens inatt!
Knepigt.
Men det kunde vara så sa han.

Min trummhinna kommer att sprängas.
Mitt lock för vänster öra kanske kommer vara kvar hela mitt liv.
Jag går på kåvepennin i 7 dagar nu, 3 gr dagligen.
Min första dos har jag tagit!

Hoppas det går snabbt innan man märker någon skillnad.

Min trummhina sprängdes nyligen och det var SMÄRTA.
Skrek och grät och det tog säkert 30 min innan den sprack:/

Nu känns det lite bättre men det rinner ifrån mitt öra och gör fortfarande lite ont.
Och febern har dykt upp igen så jag är helt utslagen!

Skulle jobbat idag men kunde inte då jag har haft sååå ont.
Och tänk om jag stått och skrikit ajjjjj i kassan och gråtit?
Men min kassaledare tyckte att det var konstigt att jag fått medicin när inte ens barn får det.
Och att det ska gå över av sig själv!
Känns som om jag är sjuk för att det är "roligt":/
Jag vill höra, oj stackare men krya på dig och hör av dig när du är bättre eller något liknande.
Känner mig misstrod helt enkelt.


Nej nu måste jag vila!



Kommentarer
Postat av: Faster Erika

Usch da, oronflamation ar inge roligt! Jag fick det i januari och min trumhinna sprack ocksa! Kom ut massa rod brunt klet.. Gjorde jatte ont, men samtidigt lite skont att locket i orat forsvann! Jag fick ocksa medicin i en vecka men lakaren sa att det kunde ta upp till 7 veckor innan det var helt bra igen. Vila massa och be karln i huset att pyssla om dig med frukost pa sagen, glass till middag och komma hem med nya filmer som du kan se varje dag! Sag att Joel har fatt sin present nu! hihi bra! Hoppas du blir battre snart! Kram kram

2010-06-20 @ 15:42:31
Postat av: ruby och milo

jag lider med dig... var om med om exakt samma för några månader sedan men som tur var är mitt öra återställt igen. Jag håller tummarna för dig med.



Skumt att din kassaledare reagerade sådär??? Jag har så länge jag kan minnas att jag har fått pencielin mot mina öroninflammationer. Jag vet bara med mig att små barn inte brukar få det pga att de är för små...

Det brukar värka efter typ 2 dagar ordentligt. Be om citodon! Det hjälper jättebra mot smärtan och det värkar fort.

2010-06-20 @ 17:12:52
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Anonym

huaa =(...stackarn!!! hoppas det går över FORT!! kram på dig! kram karla

2010-06-20 @ 19:30:45
Postat av: Lina

Fy fan, jag lider verkligen med dig!

Jag hade ett ordentligt lock för örat för något år sen som vägrade ge med sig så till slut så sprack trumhinnan och vilken smärta det var... Aj aj.

Hoppas det går över snart!

2010-06-21 @ 21:00:30
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0