2 dagar kvar!

Idag jobbar jag från 10.30-19.15.
Som tur börjar allt falla på sin plats nu iaf :-)

Och tränat har vi gjort , men jag kommer inte att komma ihåg allt tror jag!
Vart så nervös när jag skulle säga orden efter prästen så jag skrattade och Joel var redan nervös så han sa , men fan säg orden nu ist. Populärt i kyrkan har jag hört ;)
Ja men nu har vi tränat och träffat fotograf iaf , känns toppen!

Kan inte förstå att det bara är 2 dagar kvar?
Imorgon ska jag dekorera hela lokalen , och bestman ( Johan ) ifrån Falun kommer hit också.
Kommer att få hjälp av min stora syster, Joels syster och våra föräldrar.
Utan dom vet jag inte vad jag gjort nu i slutspurten.
Tack,tack & tack till er!

Håller även på med en liten överaskning till Joel, måste fixa klart den ikväll efter jobbet.

Nej nu ska jag kramas med Oliver innan jag ska åka iväg.

Ha en underbar dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0