Tjejfest.

Jag och Oliver åkte på tjejfest igår kl 18 på berners.
Kom även 2 andra bebisar också, en som var äldre och en som var yngre.
oliver tyckte det var riktigt roligt, han blir så glad när det händer saker.
Först fick vi se på några hårmodeller som visade upp snygga frisyrer ovh kläder.
Efter detta så blev det plockmat , vin eller vanlig dryck.
Fick även snacks :-) Mums.

Mary kay var där och visade upp lite smink och hudvård också.
Även någon med smycken.

Perssons frisörer som var där lockade mitt hår och gav mig tips .
Sedan kunde jag få klippa, färga och slinga håret för 1050:-
Låter billigt tycker jag!
Får se om jag bokar någon tid framöver nu.
Köpte även sebastians shampo  och hårspray.
Fick det för ynka 100:- ;-)
Älskar sebastians produkter och matrix så detta var perfekt för mig.

Idag är det Fredag och jag ska städa som jag försökt med nu hela veckan men jag har inte hunnit med det.
Sedan ska vi väl bara vara hemma tror jag.
Imorgon blir det marknad i Härnösand, konfermation på kvällen och robinson final.
Söndag blir det konfermation kl 11.

Fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0