Less oja!

Kl 10.30 så ska vi till stan och fika med familjelivsmammorna,
Och då ska jag även få mina berlockar och jag längtar :-)
Blir dock ingen lång fika för våran del då vi måste fixa massor innan dopet på Lördag.
Imorgon ska vi ha middag här hemma med Karla ,Peter och Theodore.
Torsdag så kommer Johan ifrån Falun och bor här tills på Söndag.
Fredag så ska vi börja att fixa i lokalen.
Ja som sagt det är mycket att göra och jag har inte köpt något till dopet ännu.
Jag ska även sjunga på dopet och jag är redan nervös för jag har inte tränat något.
Uscha :P Måste träna massor nu innan Lördag.

Igår var nog den sista gången jag tog hand om denna hund.
Han har börjat ätit på vårat hus, ätit sönder vårat träd, ätit sönder mina NYA sandaler,
Joels skor , repor i skinsoffan , rivit upp mina planteringar m.m
Och personerna i fråga som har denna hund var knappt berörda över detta.
Han har liksom kostat oss flera tusen.
Så nej tack nu får det vara bra.
Man kan inte vända han ryggen innan han har tuggat sänder något här hemma.
Och det blir omöjligt att kolla till honom HELA tiden då man har en liten som blir hungrig,
vill byta blöja och sådära.

Nu har jag skrivit av mig lite också :-)
Bäst att fixa till oss innan vi ska åka på staden.


Kommentarer
Postat av: JennyG

Men usch det lät inge trevligt med vovven.

Men det är ju som du säger man kan ju inte aktivera de varje minut.

Du får lägga in sången i mobilen eller en mp3 och ha på repeat å gå en promenad..



Vi ska ha dop nästa helg, samtidigt gifter vi oss.

Jag är dock inte nervös ännu, men det kommer väl säkert.



2009-05-19 @ 09:48:23
URL: http://www.JennyG.se
Postat av: Ruby och Milo

nej uch vilken jobbig vovve! Du får spela in när du sjunger på dopet sen så man får höra:)

2009-05-19 @ 11:28:49
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Tessan å Eddie

Vad duktig du är som ska sjunga på dopet, vad ska du sjunga?

Jag läste en vers till Eddie, tårarna kom så efter halva fick jag avbryta och sedan vänta för att kunna läsa igen.



Ja det blir nog en 2010 bäbis, vill helst ha en då =)

2009-05-19 @ 20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0